۱۳۸۹/۰۵/۰۷

آدرس جديد وبلاگ خانه كوه نوردان كرج

به دليل مشكلات ‌‌پيش آمده در Google آدرس‌ جديد ‌ما : Text Color http://www.khanehclub.blogfa.com/

۱۳۸۹/۰۴/۲۶

عرض تسلیت درگذشت اسماعیل متحیر پسند

درگذشت دوست و مربی گرامی اسماعیل متحیرپسند را  به خانواده محترم و همنوردان آن عزیز تسلیت می گوییم .

۱۳۸۹/۰۴/۲۳

تبريك به هادی صابری

     آقاي هادي صابري كوهنورد پر تلاش كرجي ،  سمت سرپرستی امور دبیری فدراسیون کوه نوردی ایران را به  شما تبریک گفته وآرزوي موفقیت های روزافزون شما در جهت ارتقاسطح كوه نوردي كشورمان را خواهانيم .

۱۳۸۹/۰۴/۱۹

نتايج پذيرفته شدگان دوره پيشرفته برف و يخ بانوان

اسامي قبول شدگان دوره پيشرفته برف و يخ بانوان كه در روزهاي 12 لغايت شنبه 15 خردادماه 89 برگزار گرديد به شرح ذيل اعلام مي گردد:

رديف

نام و نام خانوادگي

استان

رديف

نام و نام خانوادگي

استان

1

زهره اميني‌ اديب

تهران

9

گلبرگ هادي سراجي

تهران

2

رقيه احمد قشلاقي

تهران

10

فاطمه بانش

شيراز

3

خديجه تاجدار

تهران

11

نجمه محمدي

شيراز

4

مريم خادميان راوندي

تهران

12

مريم مالكي

كرج

5

شقايق جهانگيري

تهران

13

زهره‌عبدالله‌خاني

كرج

6

مريم ساجدي صبا

تهران

14

محبوبه خاري

گلستان

7

نسرين صابري

تهران

15

مهري اميني

قم

8

افسانه مينايي

تهران

16

ليلا روشن‌ضمير

نيشابور

۱۳۸۹/۰۴/۱۶

گزارش صعود به قله جانستون

زمان اجرا : تاریخ : 5/4/89

موقعیت : تهران ، فشم ، آ بنیک

ارتفاع قله : 3965 متر

در ساعت 5صبح روز شنبه در تاریخ 5/4/1389 طبق برنامه ای از قبل تعیین شده 9 نفر از اعضای گروه خانه کوه نوردان ، کرج را به سمت تهران (فشم) ترک کردیم. در ساعت 7:20 به دو راهی امامزاده جانستون رسیدیم. سپس مسیرمان را به سمت ده آبنیک تغییر دادیم ودر ساعت 7:30 به ده رسیده و مستقر شدیم. اینجا مبدا صعود قله جانستون می باشد.بلافاصله بعد از رسیدن گروه به آن نقطه حرکت خود را به سمت قله آغاز نمودیم ،مسیر کوهپیمایی دشوار و با شیب تندی آغاز می شد. در بعضی نقاط به صورت سنگلاخ و در نقاط دیگر گیاهان خار داری بود که پایمان را آزار می داد پس از یک ساعت آغاز صعود به چشمه اول می رسیم.

در طول مسیر پوشیده از گلهای گرز ، کما ، پونه ، الک مغزی ، گزنه ، والک ، کنگر و به خصوص لیلیوم که در طول مسیر ده پرورش می یافت جلوه خواصی به منطقه داده بود. بالاخره پس از 2 ساعت کوه پیمایی در ارتفاع 2760 متری به چشمه دوم رسیدیم. و صبحانه را به مدت 35 دقیقه صرف کردیم .

سپس صعود خود را آغاز نمودیم. در طول مسیر هوا بسیار عالی بود پس از گذر از ناهمواریهای کوه به ارتفاع3270 متری می رسیم. هنوز قله پیدا نیست پس از کمی استراحت با روحیه ای مضاعف صعود خود را به سمت قله ادامه می دهیم و در ساعت 12 به زیر گردنه در ارتفاع 3485 متری رسیده و عظمت قله جانستون را حس می کنیم. در اینجا گل هایی نظیر زنبق وحشی و گل محمدی وحشی به چشم می خورد. پس از استراحت کوتاهی به سمت قله حمله کرده و با سختی هایی که در پیش رو داشتیم در ساعت 2 قله را فتح می نماییم.

پس از یک ربع استراحت و گرفتن عکس مسیر را به سمت دره ادامه می د هیم. به علت مسمومیت یکی از بچه ها و کندی حرکت ، در ساعت 8 به ده آبنیک رسیدیم و به سمت کرج حرکت خود را ادامه دادیم و در ساعت 11 شب به کرج رسیده و برنامه خود را به پایان رساندیم.

اعضای تیم :

افشین سر دشتی- حامد شریفی کیانوش – پدرود - بازرگان -

مرتضی زین الدین - نصر الهی - پوربناد - جاوید ثروتیان

گزارشگر : محمد علیخانی

۱۳۸۹/۰۴/۱۳

عرض تسلیت حضور هم نورد گرامی حسین عبادتی

با اندوه بسیار خبردار شدیم همنورد گرامی حسین عبادتی به سوگ درگذشت همسر خویش نشسته است. این فقدان جانکاه را به ایشان و خانواده محترم ایشان تسلیت می گوییم .
مجلس ختم : روز یک شنبه 13/4/89 - ساعت 19 الی 20:30 تهران - میدان هفت تیر - مسجد الجواد