۱۳۸۷/۰۵/۱۴

بازگشت فاتحان نانگاپاربات به ايران

فاتحان نانگاپاربات در میان استقبال پرشور مردم به ایران بازگشتند
ديشب ساعت 23:5 فاتحان نانگاپاربات، از طريق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور عزيرمان شدند. حضور بستگان سامان نعمتی و اعضای گروه کوه نوردی قاجر قروه با پلاکارد تبريک و حسرت، مسرت و دريغ را به هم آميخته بود.
درابتدای مراسم ،اعضا با بازوبند گروه قاجر قروه، در حالی که پشت سر تابلوی بزرگی از سامان نعمتی ؛ بازگشاینده ی نانگاپاربات ؛ حرکت می کردند وارد سالن شدند. سرود ملی جمهوری اسلامی ایران نواخته شد و پرچم مقدس کشورمان به اهتزاز درآمد. اجرای مراسم و مصاحبه ها با مجري گر ي خوب آقای پير ايراني انجام شد. يک دقيقه سکوت به احترام عدم حضور سامان نعمتی و سرود "ای ايران" نيز از بخش های بعدی برنامه بود. در این مراسم جمعی از پيشکسوتان وسرپرست هيات کوه نوردی استان تهران حضور داشتند و به پيشواز آمدن تعداد زيادی از کوه نوردان سبب شده بود برای کنترل جمعیت، تیم را 40 دقيقه در محل تشريفات وی، آی ،پی منتظر نگاه داريم.
حلقه ی های گل، به دوش گرفتن قهرمانان، تابلوهای بزرگ از عکس سرپرست و سایر اعضای تیم، عکس های زیبای سامان نعمتی... همه و همه سبب شدحسي از شادی و غم را که شاید تا به امروز فقط درباره اش شنيده بودیم به سختی تجربه کنیم تا برای هميشه سامان نعمتی در ذهن و خاطرمان زنده بماند.
منبع : iranianchallengerrs.com

۱ نظر:

ناشناس گفت...

آفرین و تبریک بر احسان که تمام ایرانیان را خوشحال کرد.
اکبر جباری